Elementy treningu biegowego, dzięki którym poprawisz życiówkę

Elementy treningu biegowego, dzięki którym poprawisz życiówkę Każdy z nas chce być coraz lepszy – to naturalna cecha człowieka. Gdy przekroczymy linię mety pierwszego oficjalnego biegu, zazwyczaj myślimy już o kolejnym celu: lepszym wyniku, nowym rekordzie. Poniżej przedstawiam elementy treningu biegowego, dzięki którym każdy biegacz poprawi swój czas na dowolnym dystansie. Początkowe sukcesy biegowe oparte…

Details

Droga na Ironman 70.3 – historia Marcina

Jako lekarz spotykam się na co dzień z bardzo różnymi przypadkami, zarówno w sferze ludzkiej jak i medycznej. Szczególną satysfakcję daje mi współpraca (tak to często nazywam) z pacjentami, którzy nie tylko wracają do pełnej sprawności, ale są w stanie dzięki niezłomności ducha i wsparciu osiągać prawdziwie imponujące wyniki.

Złamania osteoporotyczne

Słowo „osteoporoza” funkcjonuje w świadomości pacjentów dzięki reklamom w telewizji i gazetach. Wiemy, że jest to choroba kości, że musimy jeść jogurty, pić mleko lub przyjmować suplementy z witaminą D, by mieć zdrowe kości. Ale czym jest właściwie osteoporoza i złamania osteoporotyczne? Jak im przeciwdziałać?

Domowy izotonik – Wasze przepisy!

Pogoda za oknem sprzyja bieganiu. Po treningu obowiązkowo trzeba się nawodnić – bez względu na temperaturę otoczenia. W poprzednim artykule opisałem czym są izotoniki i przedstawiłem kilka moich ulubionych przepisów na zdrową wersję tego napoju. Poprosiłem również Was o nadesłanie przepisów na domowy izotonik. Nie spodziewałem się takiego odzewu! Jesteście naprawdę pomysłowi 😊

5 zasad treningu, które każdy musi znać

Gdy rozpoczynamy naszą przygodę z bieganiem, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Przekraczając linię mety pierwszego biegu, mamy już ambicję na poprawienie czasu w kolejnym. Aby faktycznie zobaczyć efekty i nie nabawić się przy tym kontuzji, potrzebujemy planu treningowego. Poniżej przedstawiam podstawowe zasady treningu – nie tylko biegowego.